Анкета для батьків щодо дистанційного навчання
https://docs.google.com/forms/d/1ho-hdahiPTOhvzIyZMN9UHruyZi-sL90T3z46Tc6jFg/edit
Анкета для учнів щодо дистанційного навчання
https://docs.google.com/forms/d/1jJyB9-heszNKgo80gL9Yaee9AnobC8f6eGWwDcYBSy0/edit
Анкета для вчителів щодо дистанційного навчання
https://docs.google.com/forms/d/1PPEEzVWz_sVhT2yg6Lc7H0aB2H6ya1PM-EIrPnJLnBg/edit
Домашнє завдання на тиждень
25.05 – 29.05
Дата |
Клас |
Предмет |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
26.05
|
10 |
Українська мова |
Контрольна робота (тестові завдання) https://docs.google.com/forms/d/1FMtdx8NaFVnx6thxHGAKHEBEknclFO_jUSWs1eivs0I/edit Виконайте завдання
|
Повторити вивчене |
29.05 |
10 |
Українська мова |
Підсумковий урок за рік Перегляньте урок, виконайте завдання https://subject.com.ua/lesson/mova/10klas_6/40.html
|
Творче завдання. Напишіть лист авторам підручника з пропозиціями щодо покращення підручника
|
25.05
|
11 |
Українська мова |
Урок мовленнєвого розвитку. Переклади Євангелія. Псалми Т.Шевченка. Основні мовні стильові засоби конфесійного стилю. Маркована (конфесійна лексика. Старослов’янізми – мовна ознака конфесійного стилю. Інверсійний порядок слів
Перегляньте конспект уроку, виконайте завдання: http://divovo.in.ua/urok-66-ekspresivni-mojlivosti-zvukiv-ukrayinsekoyi-movi-asimi.html?page=57
|
Напишіть твір-роздум за темою «Чи потрібен Україні плюралізм релігійних установ?» |
25.05 |
11 |
Українська мова |
Урок мовленнєвого розвитку. Сфера поширення і головне призначення епістолярного стилю. Основні мовні стильові засоби епістолярного стилю. Тематика листів. Офіційне й неофіційне листування. Побудова епістолярного тексту Перегляньте конспект уроку, виконайте завдання: http://divovo.in.ua/urok-66-ekspresivni-mojlivosti-zvukiv-ukrayinsekoyi-movi-asimi.html?page=59
|
Написати листа другові. |
26.05 |
11 |
Українська мова |
Урок мовленнєвого розвитку. Епістолярний етикет – невід’ємна складова української мовленнєвої культури. Електронне листування Перегляньте конспект уроку, виконайте завдання: http://divovo.in.ua/urok-66-ekspresivni-mojlivosti-zvukiv-ukrayinsekoyi-movi-asimi.html?page=59
|
Написати листа другові. |
28.05 |
11 |
Українська мова |
Підсумковий урок Підготовка до ЗНО з української https://naurok.com.ua/pidgotovka-do-zno-z-ukra-nsko-185299.html
|
Написати власне висловлення на самостійно обрану тему |
25.05 |
11 |
Українська література |
Бесіда про твори, вивчені впродовж навчального року. Зосередження уваги на художніх особливостях, новаторстві їх (на тлі відповідного відрізка часу https://naurok.com.ua/tema-urok---pidsumok-besida-pro-tvori-vivcheni-vprodovzh-roku-104239.html
|
Готуватися до ЗНО, виконувати тести |
26.05 |
11 |
Українська література |
Бесіда про твори, вивчені впродовж навчального року. Зосередження уваги на художніх особливостях, новаторстві їх (на тлі відповідного відрізка часу) https://naurok.com.ua/tema-urok---pidsumok-besida-pro-tvori-vivcheni-vprodovzh-roku-104239.html
|
|
26.05 |
11 |
Українська література |
Бесіда про твори, вивчені впродовж навчального року. Зосередження уваги на художніх особливостях, новаторстві їх (на тлі відповідного відрізка часу УСІ ПОЕЗІЇ НА ЗНО! 📚Визначте назву вірша за уривком... (Типове завдання ЗНО) https://www.youtube.com/watch?v=5fhQV4vWiLE&feature=push-sd&attr_tag=7wuK_HvISvBOYmOY%3A6 |
Підготувати виразне читання поезій Називати імена митців та їхні твори, які вивчалися; виокремлювати серед них ті, які найбільше запам’яталися; висловлювати міркування про них |
28.05 |
11 |
Українська література |
Підсумковий урок Ознайомитися зі списком літератури для самостійного читання |
Читати твори влітку |
Домашнє завдання на тиждень
18.05 – 22.05
Дата |
Клас |
Предмет |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
19.05
|
10 |
Українська мова |
Полемічні прийоми. Мистецтво відповідати на запитання Опрацювати матеріал уроку, виконати завдання . Перегляньте відео, виконайте завдання https://www.youtube.com/watch?v=-w4xOYWotzU Перегляньте урок, виконайте завдання Виписати визначення теза, аргумент, правила аргументації, полемічні прийоми. |
Проведіть диспут із батьками на одну з тем: «Коли людина стає дорослою?», «Чи потрібно завжди говорити правду?» |
22.05 |
10 |
Українська мова |
Урок мовленнєвого розвитку. Дискусія на одну із тем: «Гроші. Навіщо збирати? Де зберігати? На що витрачати? Як заощаджувати?», «Мовна мода –це добре чи погано?» Прочитайте і законспектуйте статтю, проведіть дискусію http://tvoemisto.tv/news/yak_navchytysya_zaoshchadzhuvaty_groshi_7_porad_74471.html Перегляньте експрес-урок Олександра Авраменка «Гроші не пахнуть» https://www.youtube.com/watch?v=YuBjvWYDNz0 Вивчити визначення теза, аргумент, правила аргументації, полемічні прийоми. |
Дайте коротку аргументовану відповідь на одне із запропонованих питань:
Гроші. Навіщо збирати? Де зберігати? На що витрачати? Як заощаджувати? Мовна мода – це добре чи погано?.
|
18.05
|
11 |
Українська мова |
Правопис заперечних часток. Естетична цінність часток і звуконаслідувань
Перегляньте урок, виконайте завдання:
|
Підготуватися до контрольної роботи |
18.05 |
11 |
Українська мова |
Контрольна робота. Морфеміка, словотвір, морфологія української мови (тестування) https://docs.google.com/forms/d/1G4wTKVnMBYiZmvHXzDP5yIGNx9fLiTMULuS4zWs9hWU/edit Виконайте завдання |
Повторити вивчене |
19.05 |
11 |
Українська мова |
Урок мовленнєвого розвитку. Стаття до журналу або шкільного вебсайту в публіцистичному стилі Перегляньте конспект уроку, виконайте завдання: https://infourok.ru/konspekt_uroku__stattya_v_gazetu_na_moralno-etichnu_temu.-373832.htm Напишіть статтю на одну із запропонованих тем. Чи справді краса порятує світ? Найважче - це творення самого себе. Байдужість - крок до зради? Яка роль духовних цінностей у житті людини? Що таке вихованість? Що означає - бути добрим |
Закінчити, відредагувати й переписати статтю до зошитів. До написаної статті дібрати заголовок. |
21.05 |
11 |
Українська мова |
Урок мовленнєвого розвитку. Конфесійний стиль, сфери поширення і головне призначення. Церковні служби, молитва, повчання, проповіді; богослужбові книги, спілкування в конфесіях, культових установах
Перегляньте конспект уроку, виконайте завдання: http://divovo.in.ua/urok-66-ekspresivni-mojlivosti-zvukiv-ukrayinsekoyi-movi-asimi.html?page=56
|
Підготуйте доповідь за темою «Переклади Євангелія українською мовою» |
18.05 |
11 |
Українська література |
Урок літератури рідного краю. Літературні персоналії (поезія) Ірина Олександрівна Небеленчук Виразно читати та аналізувати поезії http://timso.koippo.kr.ua/nebelenchuk/poeziya-tse-zavzhdy-nepovtornist/
https://www.rk.kr.ua/u-kropivnitskomu-prezentuvali-novu-knigu-poezii-irini-nebelenchuk-foto
|
Повторити вивчені твори |
19.05 |
11 |
Українська література |
Бесіда про твори, вивчені впродовж навчального року. Зосередження уваги на художніх особливостях, новаторстві їх (на тлі відповідного відрізка часу) Перегляньте конспект уроку, виконайте завдання: https://naurok.com.ua/tema-urok---pidsumok-besida-pro-tvori-vivcheni-vprodovzh-roku-104239.html
|
Повторити вивчені твори Підготуватися до дискусії довкола питань розвитку сучасної української літератури та її перспектив |
19.05 |
11 |
Українська література |
Бесіда про твори, вивчені впродовж навчального року. Зосередження уваги на художніх особливостях, новаторстві їх (на тлі відповідного відрізка часу) Перегляньте конспект уроку, виконайте завдання: https://ukrlit.net/lesson/11klas_2/37.html
|
Повторити вивчені твори Аналізувати життєві ситуації, людські вчинки на матеріалі вивчених творів |
21.05 |
11 |
Українська література |
Бесіда про твори, вивчені впродовж навчального року. Зосередження уваги на художніх особливостях, новаторстві їх (на тлі відповідного відрізка часу) Перегляньте конспект уроку, виконайте завдання: https://ukrlit.net/lesson/11klas_2/37.html
|
Повторити вивчені твори Пояснити значення читання художньої літератури для розвитку й духовного здоров’я людини |
Домашнє завдання на тиждень
12.05 – 15.05
Дата |
Клас |
Предмет |
Тема уроку |
Завдання |
12.05
|
10 |
Українська мова |
Практична риторика. Суперечка як вид комунікації. Різновиди суперечки Перегляньте урок, виконайте завдання https://subject.com.ua/lesson/mova/10klas_6/35.html
|
Опрацювати матеріал уроку, виконати завдання . Д/з: Знайти у творі художньої літератури приклад суперечки. |
15.05 |
10 |
Українська мова |
Правила ведення суперечки. Аргументи і докази Перегляньте урок, виконайте завдання https://subject.com.ua/lesson/mova/10klas_6/36.html
|
Опрацювати матеріал уроку, виконати завдання . Д/з: Дібрати аргументи на підтвердження тези «Необхідно жити в гармонії з суспільством».
|
12.05 14.05 |
11 |
Українська мова |
Урок мовленнєвого розвитку. Контрольний твір-роздум на професійну тему в публіцистичному стилі
Перегляньте: https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/5071
|
Опрацювати і законспектувати матеріал. Написати твір Д/з: Дописати твір |
12.05 |
11 |
Українська література |
Урок позакласного читання Оксана Забужко «Сестро, сестро…» Прочитати твір. Записати свої запитання до тексту https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=4203
|
Підготуватися до контрольної роботи |
12.05 |
11 |
Українська література |
Контрольна робота «Постмодернізм і постпостмодернізм»(тестування) https://docs.google.com/forms/d/1X7eKUf2AYqncbEg74foO4yU6tl-EXsdKvTKu5EWL0fQ/edit
|
Виконати тестові завдання. Д/з: Підготуватися до уроку літератури рідного краю (поезія Ірини Небеленчук) |
14.05 |
11 |
Українська література |
Урок літератури рідного краю. Літературні персоналії (поезія) Ірина Олександрівна Небеленчук http://timso.koippo.kr.ua/nebelenchuk/poeziya-tse-zavzhdy-nepovtornist/
https://www.rk.kr.ua/u-kropivnitskomu-prezentuvali-novu-knigu-poezii-irini-nebelenchuk-foto
|
Підготувати виразне читання поезій |
Дата
|
Клас
|
Предмет
|
Тема уроку
|
Завдання
|
05.05
|
10
|
Українська мова
|
Урок мовленнєвого розвитку.
Написання контрольного есе про явище природи, що викликає найбільше
захоплення й здивування
Перегляньте презентацію «Особливості написання есе», напишіть есе
|
Написати есе
Д/з: повторити вивчене, підготуватися до
контрольної роботи
|
08.05
|
10
|
Українська мова
|
Контрольна робота (тестові
завдання)
Морфологічна норма
|
Д/з: Повторити вивчені
правила
|
04.05
|
11
|
Українська мова
|
Урок мовленнєвого розвитку. Формування
культури публіцистичного мовлення: способи привернення уваги, принципи
побудови, засоби структурування тексту
Перегляньте урок
Опрацюйте тести за посиланням
|
Опрацювати і
законспектувати
матеріал:
тема 37, с.201-204,
виконати вправи 512-514.
Д/з: Вивчити правила,
виконати вправу 515
|
04.05
|
11
|
Українська мова
|
Творення і правопис
дієприкметників і дієприслівників. Дієприкметниковий та дієприслівниковий
звороти
Відкритий урок на тему: ТВОРЕННЯ І ПРАВОПИС ДІЄПРИКМЕТНИКІВ І
ДІЄПРИСЛІВНИКІВ.
ТРЕНАЖЕР З ПРАВОПИСУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ https://webpen.com.ua/#exercises
|
Опрацювати матеріал
§71,72 на с.254- 256, законспектувати,
виконати вправи
749-754, 756-762.
Д/з: Вивчити правила,
виконати вправи 755,763
|
05.05
|
11
|
Українська мова
|
Морфологічні типи прислівників.
Ступені порівняння означальних прислівників
Перегляньте конспект уроку , виконайте завдання
|
Опрацювати матеріал
§73 на с.257- 258, законспектувати,
виконати вправи
764-765.
Д/з: Вивчити правила,
виконати вправу 771
|
06.05
|
11
|
Українська мова
|
Урок мовленнєвого розвитку. Виступ
на зборах, семінарах (підготовлений і заздалегідь не підготовлений)
Перегляньте конспект уроку , виконайте завдання
|
Д/з: Знайдіть цікаві
матеріали для виступу «Культура
мови, думок і почуттів», запишіть свій
виступ на відео
|
06.05
|
11
|
Українська мова
|
Правопис прислівників і
прислівникових сполучень. Мовленнєві помилки у вживанні прислівників і шляхи
їх подолання
Перегляньте
Правопис прислівників. Українська мова. Відеорепетитор. ЗНО
Правопис прислівників: разом, окремо, через дефіс [Типове завдання ЗНО]
|
Опрацювати матеріал
§73 на с.257- 258, законспектувати,
виконати вправи
767-769.
Д/з: Вивчити правила,
виконати вправу 770
|
07.05
|
11
|
Українська мова
|
Правопис складних прийменників
та сполучників. Перехід повнозначних слів у прийменники та сполучники
Перегляньте урок, виконайте завдання
Перегляньте НАЙТИПОВІШІ ПОМИЛКИ ВЖИВАННЯ ПРИЙМЕННИКІВ В УКРАЇНСЬКІЙ МОВІ!
[Типове завдання ЗНО]
|
Опрацювати матеріал
§74 на с.258- 260, законспектувати,
виконати вправи
772-782.
Д/з: Вивчити правила,
виконати вправу 783
|
04.05
|
11
|
Українська література
|
Марія Матіос. «Майже ніколи не
навпаки» – сімейна сага в новелах.
Міфологічні витоки в романі. Біблійні алюзії, роль їх. Особливості оповіді й
характеротворення
Завдання до уроку:
1.Прочитайте статтю «Три світи Марії Матіос»
2.Перечитайте статтю «Новий роман Марії Матіос Майже ніколи не навпаки»:
3.Прочитайте матеріал підручника, законспектуйте.
|
Опрацювати с.235-236 підручника,
законспектувати,
Д/з: Дати письмово відповіді на запитання с.236
|
05.05
|
11
|
Українська література
|
Софія Андрухович. «Фелікс.
Австрія» - бестселер по-галицьки. Зображення епохи через хронотоп
провінційного містечка. Особливості оповіді – щоденник головної героїні
Стефи. Психоаналітичні підвалини системи персонажів. Урбаністичний
психологічний роман новітнього часу
1.Перегляньте «Фелікс Австрія» Софії Андрухович: бестселер по-галицьки:
2.Перечитайте твір https://knigogid.ru/books/1192841-felks-avstrya/toread
3. С. Андрухович. Фелікс Австрія (Аудіокнига)
4. Перегляньте відео розповідь автора
5. Перегляньте фільм - екранізацію роману Софії Андрухович «Фелікс
Австрія»
|
Опрацювати с.247-248 підручника,
законспектувати
Д/з: Дати письмово
відповіді на запитання
с.248
|
05.05
|
11
|
Українська література
|
Драматургія. Олександр
Ірванець. «Маленька п’єса про зраду» -
жанр анти мюзиклу; типово постмодерні літературні і музичні ремінісценції й
алюзії
2.Ознайомтесь із статтею «Аналіз драми «Маленька п’єса про зраду для
однієї актриси» О. Ірванець
|
Опрацювати с.248-249 підручника,
законспектувати,
дати письмово відповіді
на запитання с.249
|
06.05
|
11
|
Українська література
|
Центральна тема – розгляд
феномену зради, виявлення її природи на всіх рівнях: інтимних, дружніх
стосунках, у певному соціальному середовищі, у суспільстві в цілому, у
конкретному часі, за певних політичних умов і незалежно від них
Перегляньте статтю «Зрада» під колом
Перегляньте цитати з творів
Олександра Ірванця
|
Д/з: Дати письмово
відповідь на запитання
Чи можна вважати Ону зрадницею?
|
07.05
|
11
|
Українська література
|
Читацький практикум. Читання
творів сучасної актуальної літератури. «Ключ» до прочитання постмодерних і постпостмодерних
творів. Деконструкція і дешифрація як
один із методів прочитання
Прочитати та проаналізувати твір, який найбільше сподобався, вразив,
змусив замислитися над цінностями життя
|
Прочитати твір Оксани Забужко
«Сестро,
сестро…»
|
Домашнє завдання на тиждень
Дата
|
Клас
|
Предмет
|
Тема уроку
|
Завдання
|
28.04
|
10
|
Українська мова
|
Закінчення іменників ІІІ відміни в орудному відмінку
Перегляньте урок
Урок. Закінчення іменників ІІІ відміни в
орудному відмінку.
ТРЕНАЖЕР
З ПРАВОПИСУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ https://webpen.com.ua/#exercises
Особливості відмінювання іменників
and_spelling/spelling_endings_nouns_I_case.html
Відмінкові закінчення іменників.
Онлайн-курс з підготовки до ЗНО "Лайфхаки з української мови"https://www.youtube.com/watch?v=3g1fl2PlHXI
|
Повторити правила
§56-59, виконати завдання уроку з
конспекту.
Д/з: Підготувати
матеріал про явище природи для написання есе.
|
01.05
|
10
|
Українська мова
|
Урок мовленнєвого розвитку. Написання контрольного есе про явище природи,
що викликає найбільше захоплення й здивування
Перегляньте презентацію «Особливості
написання есе»
|
Написати есе на
чернетці .
Д/з: виконати вправу 423.
|
27.04
|
11
|
Українська мова
|
Відмінювання займенників. Явище прономінілізації. Правопис займенників
ТРЕНАЖЕР
З ПРАВОПИСУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ https://webpen.com.ua/#exercises
Відмінювання займенників
|
Вивчити правила
§68, законспектувати матеріал с.250,
виконати вправи721-732.
Д/з: Вивчити
правила,виконати одне із завдань вправи 733.
|
27.04
|
11
|
Українська мова
|
Урок мовленнєвого розвитку.
Доповідь для участі в лінгвістичній конференції. Добірка запитань для
відео-, прес-конференції
Перегляньте:
Практичні прийоми проведення
прес-конференції
Прес-конференція: рольова гра для розвитку критичного мислення
Опрацюйте матеріал Вікіпедії. Пресконференція
Як привернути увагу ЗМІ: прес-конференція
https://gurt.org.ua/articles/31541/
Прес-конференція Зеленського, Меркель,
Путіна і Макрона https://www.youtube.com/watch?v=dg7pMWfQQbo
04.03.2020 Прес-конференція щодо ситуації
з протидією поширенню коронавірусної інфекції
|
Опрацювати матеріал
прес-конференції,
законспектувати,.
Д/з: Укласти добірку
запитань для прес-конференції
|
28.04
|
11
|
Українська мова
|
Види, способи дієслів. Особові, родові, числові форми дієслів, їх
творення
Опрацювання
тестів за посиланням https://vseosvita.ua/library/testi-z-ukrainskoi-movi-pidgotovka-do-zno-41286.html
|
Вивчити правила §69,
70 законспектувати матеріал, виконати
вправи 734-737.
Д/з: Вивчити
правила,виконати одне із завдань вправи 740.
|
30.04
|
11
|
Українська мова
|
Перехідні і неперехідні дієслова. Стан дієслова
Опрацювати теоретичний матеріал https://miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova/7-klas/diyeslovo-14736/diyeslovo-iak-samostiina-chastina-movi-38752/re-68ca4ba1-189a-4198-9441-eee26973eef5
|
Вивчити правила §69,
70 законспектувати матеріал, виконати
вправи 741-747.
Д/з: Вивчити
правила,виконати одне із завдань вправи 748.
|
27.04
|
11
|
Українська література
|
Мирослав Дочинець. «Криничар»
Завдання до уроку:
1.Перегляньте Мирослав Дочинець https://www.youtube.com/watch?v=RoIbZ6PWgOU
2. Мирослав Дочинець
"Криничар" https://www.youtube.com/watch?v=dV4an8nVh0k
4. Прочитайте матеріал підручника с.243-244, законспектуйте.
5. Прочитайте роман https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=15295
|
Опрацювати с.243-244
підручника, законспектувати
Д/з: Дати письмово
відповіді на запитання с.244
|
28.04
|
11
|
Українська література
|
Юрій Андрухович. «Сергій Жадан. «ShevchenkoisOK» - есе, у якому автор звертає увагу на потребу нового осмислення
класичної літератури. Актуальність потреби пошуку Тараса Шевченка з «людським
обличчям»
Переглянути Юрій Андрухович поспілкувався з кіровоградськими студентами
|
Опрацювати с.247-248 підручника,
законспектувати
Д/з: Дати письмово
відповіді на запитання с.248
|
28.04
|
11
|
Українська література
|
Оксана Забужко. «Казка про калинову сопілку» - повість-притча;
міфологічна основа повісті; жіноча версія легенди про Каїна і Авеля, яка
обертається напруженою психологічною драмою. Образи сестер –Ганни-панни та
Олени як казкові моделі дідової і бабиної дочок. Понадчасовість
образу-символу калини у повісті
1.Перегляньте Урок «Оксана Забужко.
“Казка про калинову сопілку” як дзеркало стосунків між людьми»
2. Прочитайте наукову статтю МІФОЛОГІЧНИЙ
ФОЛЬКЛОРИЗМ«КАЗКИ ПРО КАЛИНОВУ СОПІЛКУ» ОКСАНИ ЗАБУЖКО
3. Опрацюйте, законспектуйте Аналіз
повісті Оксани Забужко "Казка про калинову сопілку" http://ru.osvita.ua/vnz/reports/ukr_lit/3191/
4. Виписати цитати з книги «Казка про
калинову сопілку»
|
Опрацювати с.245-246
підручника, законспектувати,
дати письмово відповіді
на запитання с.246
|
30.04
|
11
|
Українська література
|
Сергій Жадан. «Ворошиловград», «Інтернат». «Ворошиловград» - твір
жорсткий, меланхолійний та реалістичний про людину, яка намагається
протистояти тиску бездуховного прагматизму сьогодення і відвойовує своє право
на буття. Часові шари та їхнє переплетіння в романі. «Вчорашнє» як
екзистенційна сталість для героїв
твору. Система образів та персонажів роману
Опрацювати
статтю Вікіпедії Ворошиловград (роман) та статті підручника с.239-240
|
Опрацювати с.239-240 підручника, законспектувати,
Д/з: Дати письмово відповіді на запитання с.240
|
Дата
|
Клас
|
Предмет
|
Тема уроку
|
Завдання
|
||||||||||||||||||||||||||||
21.04
|
10
|
Українська мова
|
Паралельні закінчення іменників
чоловічого роду давального відмінка, іменників знахідного відмінка, іменників
місцевого відмінка однини і множини
Особливості
відмінювання іменників
_and_spelling/spelling_endings_nouns_I_case.html
ТРЕНАЖЕР З ПРАВОПИСУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ https://webpen.com.ua/#exercises
|
Опрацювати матеріал §59, вивчити правила с.148, виконати вправу 424.
Д/з: виконати вправу 425.
|
||||||||||||||||||||||||||||
24.04
|
10
|
Українська мова
|
Особливості кличного відмінка. Творення і
відмінювання чоловічих та жіночих імен по батькові
Відмінкові
закінчення іменників. Онлайн-курс з підготовки до ЗНО "Лайфхаки з
української мови"https://www.youtube.com/watch?v=3g1fl2PlHXI
ТренажерПравопису
Творення і правопис імен по батькові
Morphology_and_spelling/creation_surname.html
ТРЕНАЖЕР З ПРАВОПИСУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ https://webpen.com.ua/#exercises
|
Опрацювати матеріал §59, вивчити правила с.148, виконати вправи 421-422 .
Д/з: виконати вправу 423.
|
||||||||||||||||||||||||||||
21.04
|
11
|
Українська мова
|
Урок
мовленнєвого розвитку. Презентація,
реклама
Перегляньте:
Презентація "Реклама"
|
Опрацювати і законспектувати матеріал:
тема 36, с.199-201, виконати вправи 508- 510.
Д/з: Вивчити
правила,виконати вправу 511
|
||||||||||||||||||||||||||||
23.04
|
11
|
Українська мова
|
Розряди числівників за значенням, їх
характеристика. Паралельне використання відмінкових форм числа
ТРЕНАЖЕР З ПРАВОПИСУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ https://webpen.com.ua/#exercises
Відмінювання
числівників https://webpen.com.ua/pages/Morphology
_and_spelling/numerals_declination.html
|
Опрацювати матеріал §66, 67 на с.244-
248, законспектувати, виконати вправи 695-701, 703-717.
Д/з: Вивчити правила, виконати вправу 720
|
||||||||||||||||||||||||||||
21.04
|
11
|
Українська
література
|
Марія Матіос. «Триєдина перспектива (цикл);
«Прості вірші» (цикл) – поезія як прояв сильної жінки в сучасному світі, яка
може залишатися жіночною
Завдання до
уроку:
1.Перегляньте
інтерв'ю з Марією Матіос
14&v=hvIGQpXRwyw&feature=emb_logo
2.Перечитайте
поезіі М.Матіос:
3.Прочитайте
матеріал підручника, законспектуйте.
2.Заповніть
таблиці.
«Триєдина перспектива»
«Просто вірші»
|
Опрацювати с.232-236 підручника, законспектувати,
заповнити таблиці
Д/з: Дати письмово відповіді на запитання с.234, 235
|
||||||||||||||||||||||||||||
21.04
|
11
|
Українська
література
|
Сергій Жадан. «Музика, очерет…», «Смерть
моряка». Збірка «Тамплієри» - поетичний щоденник за 2015-й – першої половини
2016 року. Широкий жанрово-тематичний діапазон поезії – від публіцистики до
лірики
1.Перегляньте “Промовисте”
відео (Сергій Жадан презентує книгу “Тамплієри”):
=12&v=byC6WauPLP4&feature=emb_logo
2.Перечитайте поезіі митця.
3.Укладіть конспект “Широкий жанрово-тематичний
діапазон поезіі - від публіцистики до лірики”
|
Опрацювати с.237-240 підручника, законспектувати
Д/з: Дати письмово відповіді на запитання с.240
|
||||||||||||||||||||||||||||
23.04
|
11
|
Українська
література
|
Проза, есе. Галина Пагутяк. «Зачаровані
музиканти» - роман-феєрія; села й містечка Галичини як прояв місцевого
колориту та історичного тла оповіді; містичні й міфологічні алюзії в романі;
ідея єдності людини з її витоками і природою, в якій вона живе; особливість
авторського стилю письменниці
1.Перегляньте
відеопрезентацію про Галину Пагутяк:
https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/galina-pagutyak.html
2.Ознайомтесь
із сюжетом роману “Зачаровані музиканти”
D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%96-%D0%BC%D1%83%D0%B7%D0%B8%D0%BA%D0%
B0%D0%BD%D1%82%D0%B8/
|
Опрацювати с.241-242 підручника, законспектувати,
дати письмово відповіді на запитання с.242
|
Домашнє завдання на тиждень
Дата
|
Клас
|
Предмет
|
Тема уроку
|
Завдання
|
14.04
|
10
|
Українська мова
|
Урок
мовленнєвого розвитку. Усне
переказування тексту публіцистичного твору
Дізнайся
сам та навчи своїх близьких.
Шановний друже! Сьогодні у світі шириться
хвороба коронавірус. Ти можеш стати одним із тих, хто допомагає попередити
розповсюдження небезпечної недуги. Варто дотримуватися певних правил, щоб
вберегтися від інфікування. Регулярно мий руки з милом та обробляй
спиртовмісним засобом. Тримайся на відстані не менше двох метрів від людей,
що кашляють або чхають. Менше торкайся руками рота, носа, очей. Коли кашляєш
або чхаєш, прикривай рот та ніс згином ліктя або серветкою. Коли відчув
нездужання: підвищилася температура тіла, почався кашель, розкажи про це
батькам. Щодня провітрюй свою кімнату. Очищуй дезінфікуючим засобом поверхні
та предмети, до яких часто торкаєшся: дверні ручки, клавіатуру комп’ютера,
телефон тощо. Менше часу перебувай у громадських місцях. Намагайся на деякий
час обмежити спілкування з друзями. Цю інформацію повідом своїм друзям та
рідним. Бережи власне здоров’я та здоров’я своїх близьких .
|
Переказати текст «Дізнайся сам та навчи своїх
близьких», записати відео.
|
17.04
|
10
|
Українська мова
|
Закінчення іменників чоловічого роду ІІ відміни в родовому відмінку. Відмінкові
закінчення іменників з конкретним та абстрактним значенням
Відмінкові
закінчення іменників. Онлайн-курс з підготовки до ЗНО "Лайфхаки з
української мови"https://www.youtube.com/watch?v=3g1fl2PlHXI
РОДОВИЙ ВІДМІНОК ІМЕННИКІВ ЧОЛОВІЧОГО РОДУ + МЕГАВПРАВА
ДЛЯ САМОПЕРЕВІРКИ
Закінчення іменників ІІ відміни в родовому відмінку однини https://www.youtube.com/watch?v=QCPMD3xdo9E
Немає вітрА чи
вітрУ? Іменники в родовому відмінку. Асоціативна пам'ять. Українська мова.
ЗНО https://www.youtube.com/watch?v=cMnu-voSs2E
#ТренажерПравопису
Відмінювання іменників другої відміни чоловічого роду,
вибір закінчення -а(-я) чи -у(-ю)
ТРЕНАЖЕР З ПРАВОПИСУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ https://webpen.com.ua/#exercises
|
Опрацювати матеріал §59, вивчити правила с.148, виконати вправи 420-422 .
Д/з: виконати вправу 423.
|
13.04
|
11
|
Українська мова
|
Урок
мовленнєвого розвитку. Інтерв’ю,
репортаж, кореспонденція, рецензія.
Перегляньте:
Розробка уроку "Інтерв'ю в публіцистичному
стилі"
|
Опрацювати і законспектувати
матеріал:
тема 32, с.191, тема 31 с.189,
тема 34 с.195, тема 35 с.198, вправи 494.489, 500, 503.
Д/з: вивчити правила,виконати одну
вправу на вибір: 495, 490, 502,507
|
13.04
|
11
|
Українська мова
|
Основні способи творення дієслів, прислівників.
Складні, складноскорочені слова, способи їх творення та написання
ТРЕНАЖЕР З ПРАВОПИСУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ https://webpen.com.ua/#exercises
|
Опрацювати матеріал §61 на с.235,
законспектувати, виконати вправи 648-652.
Д/з: виконати вправу 653
|
14.04
|
11
|
Українська мова
|
Контрольне есе
Презентація
«Особливості написання есе»
|
Написати есе
|
15.04
|
11
|
Українська мова
|
Рід і число іменників, їх стилістичні властивості
Поняття роду, числа іменників. Українська мова 11 клас https://www.youtube.com/watch?v=4WyrPWyrh5U
Українська
мова. Тема: Рід та число іменників. (частина 1) https://www.youtube.com/watch?v=DUpbtgXQV6E
Українська мова. Тема: Рід та число іменників (частина 2).
https://www.youtube.com/watch?v=ADd-OIlKfSQ
Іменник як частина мови. Онлайн-курс з підготовки до ЗНО
"Лайфхаки з української мови" https://www.youtube.com/watch?v=fevoybkSW88
|
Опрацювати матеріал §62, виконати вправи 654- 660, 664, 665.
Д/з: виконати вправу 669
|
15.04
|
11
|
Українська мова
|
Відмінювання іменників
Відмінкові
закінчення іменників. Онлайн-курс з підготовки до ЗНО "Лайфхаки з
української мови"https://www.youtube.com/watch?v=3g1fl2PlHXI
РОДОВИЙ ВІДМІНОК ІМЕННИКІВ ЧОЛОВІЧОГО РОДУ + МЕГАВПРАВА
ДЛЯ САМОПЕРЕВІРКИ
Закінчення іменників ІІ відміни в родовому відмінку однини https://www.youtube.com/watch?v=QCPMD3xdo9E
Немає вітрА чи
вітрУ? Іменники в родовому відмінку. Асоціативна пам'ять. Українська мова.
ЗНО https://www.youtube.com/watch?v=cMnu-voSs2E
#ТренажерПравопису
Відмінювання іменників другої відміни чоловічого роду,
вибір закінчення -а(-я) чи -у(-ю)
ТРЕНАЖЕР З ПРАВОПИСУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ https://webpen.com.ua/#exercises
|
Опрацювати матеріал §63, виконати вправи 670- 681
Д/з: виконати одне із завдань вправи 682
|
16.04
|
11
|
Українська мова
|
Ступені порівняння прикметників. Відмінювання
прикметників
Прикметник. Онлайн-курс з підготовки до ЗНО "Лайфхаки
з української мови" https://www.youtube.com/watch?v=J_LKCVerZic
Презентація ЗНО
2020
|
Опрацювати матеріал §64, 65 виконати вправи 683- 687, 689-693
Д/з: виконати вправу 688
|
13.04
|
11
|
Українська
література
|
Постмодернізм і література сьогодення. Естетика
постмодернізму. Риси стилю
Завдання до
уроку:
1.Пригадайте літ. напрями та течіі.
2.Уважно перечит. конспект до уроку
https://naurok.com.ua/urok-nova-doba-novogo-pragne-slova-suchasni-chasopisi-y-almanahi-29638.html
3.Завчіть ТЛ: постмодернізм як худ.напрям.
4.Оформіть “карту пам'яті”(у довільній формі: коротк.
конспект, схема, тези) на тему “ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧИЙ КОЛАЖ” (у зош.)
5.Обов'язково заповніть табл. з конспекту “Літ.-мист.
напрями і пред ставники”(4 колонки: напрям, особливості, представники, метод)
6.УСНО викон. тест. завд.(закріплення м-лу).
Постмодернізм в літературі. Характерні риси, письменники,
твори https://www.youtube.com/watch?v=W-j3yWbdzeY
І. Багряний, Є. Маланюк, СУЛ. Онлайн-курс з підготовки до
ЗНО "Лайфхаки з української літератури" https://www.youtube.com/watch?v=5Q6LPlm_OwM
Урок "Сучасна українська література. Протест проти
сірості" https://naurok.com.ua/urok-suchasna-ukra-nska-literatura-protest-proti-sirosti-29637.html
10 сучасних
українських письменників https://inlviv.in.ua/suspilstvo/kultura/10-suchasnyh-ukrayinskyh-pysmennykiv
|
Заповнити табл. з конспекту “Літ.-мист. напрями і пред ставники”(4
колонки: напрям, особливості, представники, метод)
|
14.04
|
11
|
Українська
література
|
Поезія. Ігор Римарук. «Обнови» - типова
постмодерна стилістика й поетика вірша; центральна ідея – покликання й
призначення людини на землі, коли завжди є проблема вибору життєвого шляху
Урок "Сучасна українська література. Протест проти
сірості" https://naurok.com.ua/urok-suchasna-ukra-nska-literatura-protest-proti-sirosti-29637.html
Мультимедійна
презентація творчого проекту "Літературна кав'ярня. Сучасна українська
поезія" https://naurok.com.ua/multimediyna-prezentaciya-tvorchogo-proektu-literaturna-kav-yarnya-suchasna-ukra-nska-poeziya-101046.html
Ігор Римарук. Українська література в іменах
Творчість Ігоря
Римарука
|
Опрацювати с.220-221 підручника, законспектувати,
дати письмово відповіді на запитання с.221
|
14.04
|
11
|
Українська
література
|
Василь Герасим’юк. «Аркан» - філософський
верлібр про призначення чоловіка в житті, про чоловічу дружбу
Гуцульський
танець "Аркан". Hutsul dance "Arkan".
|
Опрацювати с.222 підручника, законспектувати,
дати письмово відповіді на запитання с.222
|
15.04
|
11
|
Українська
література
|
Юрій Андрухович. «Астролог», «Пісня мандрівного
спудея», «Козак Ямайка»
Андрухович Юрій
Ігорович біографія https://litgazeta.com.ua/biohrafiya-korotko/andruhovich-urij-igorovich-biografia/
5 цікавих фактів про класика української літератури Юрія Андруховича https://www.youtube.com/watch?v=rdWGr25b28M
КОЗАК ЯМАЙКА https://www.youtube.com/watch?v=GUa1wgZF980
|
Опрацювати с.223-229 підручника, законспектувати,
дати письмово відповіді на запитання с.229
|
16.04
|
11
|
Українська
література
|
Юрій Іздрик. «Вишиванка», «Молитва». Юрій Іздрик
як один із творців «Станіславського феномену»; пошук форм вираження нового
світовідчуття і нового світогляду у поезії; роль візуалізації у творчості
поета (ідея і візуальний прояв «вишиванки»); синтез національного і
загальнолюдського у його творчості; спосіб поетичного вираження почуттів в естетиці
постмодернізму
Юрій Іздрик прочитав вірш «Молитва» https://www.youtube.com/watch?v=r_b6kSWhK1Y
DRUMТИАТР - Молитва (Говори зі мною) https://www.youtube.com/watch?v=Nd4c6OOnE4I
|
Опрацювати с.230-232 підручника, законспектувати,
дати письмово відповіді на запитання с.231-232
|
Дата
|
Клас
|
Предмет
|
Тема уроку
|
Завдання
|
07.04
|
10
|
Українська мова
|
Іменники, що
мають форму лише однини або множини
ТРЕНАЖЕР З ПРАВОПИСУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ https://webpen.com.ua/#exercises
|
Опрацювати матеріал §58, вивчити правила, виконати вправи 411-414 .
Д/з: виконати вправу 415.
|
10.04
|
10
|
Українська мова
|
Закінчення
іменників І відміни в орудному відмінку
ТРЕНАЖЕР З ПРАВОПИСУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ https://webpen.com.ua/#exercises
|
Опрацювати матеріал §59, вивчити правила, виконати вправи 417-418 .
Д/з: виконати вправу 419.
|
06.04
|
11
|
Українська мова
|
Публіцистичний
стиль, сфера його використання, призначення, основні ознаки. Лексичні,
морфологічні, синтаксичні особливості публіцистичного стилю
ТРЕНАЖЕР З ПРАВОПИСУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ https://webpen.com.ua/#exercises
|
Тема 28, с.184, вправи 479.480.
Д/з: вивчити правила,виконати
вправу 481
|
06.04
|
11
|
Українська мова
|
Підстилі
публіцистичного стилю. Основні жанри публіцистичного стилю: нарис, замітка,
стаття
ТРЕНАЖЕР З ПРАВОПИСУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ https://webpen.com.ua/#exercises
|
Опрацювати матеріал тем 29, 30, 33 на
с.185,186, 187,193, законспектувати, виконати вправи 484, 499
|
07.04
|
11
|
Українська мова
|
Словотвір
іменників на позначення назв жителів певного населеного пункту
ТРЕНАЖЕР З ПРАВОПИСУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ https://webpen.com.ua/#exercises
|
Опрацювати матеріал §60, виконати вправи 642, 643
|
09.04
|
11
|
Українська мова
|
Творення
присвійних прикметників. Творення прикметникових форм від різних географічних
назв
ТРЕНАЖЕР З ПРАВОПИСУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ https://webpen.com.ua/#exercises
|
Опрацювати матеріал §60, виконати вправи 644- 643
|
06.04
|
11
|
Українська
література
|
«Самотність» -
розповідь про останній день життя пса Сабирли, через відчуття якого подано
найдраматичнішу сторінку в історії кримських татар
Завдання до
уроків:
1.Переглянути
презентацію до уроку
за покликанням:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-ervin-umerov-zhitteviy-i-tvorchiy-shlyah-156741.html
2.Прочит. твір
“Самотність”.
3.Перечит.
теоретичний матеріал:
|
Опрацювати матеріал підручника с.213-217,
написати твір-роздум «Самотність у творі Е.Умерова»
|
07.04
|
11
|
Українська
література
|
Символічність
образу Сабирли
|
Написати в зошит характеристику образу Сабирли; підготуватися до
контрольної роботи
|
07.04
|
11
|
Українська
література
|
Контрольна робота
«Література
епохи «соціалістичного реалізму» й кримськотатарська література (розгорнуті
відповіді на запитання)
|
|
09.04
|
11
|
Українська
література
|
Постмодернізм
як продукт постіндустріальної епохи. Історико-культурна ситуація наприкінці
ХХ – на початку ХХІ ст.. Визначальні риси постмодернізму. Стильове розмаїття,
експериментаторство, пошуки нових форм і нових тем. Література масова,
популярна (її інтенсивний розвиток). Постмодернізм як один із художніх
напрямів мистецтва 1990-х років, його риси
1.Пригадайте літ. напрями та течіі.
2.Уважно перечит. конспект до уроку
https://naurok.com.ua/urok-nova-doba-novogo-pragne-slova-suchasni-chasopisi-y-almanahi-29638.html
3.Завчіть ТЛ: постмодернізм як худ.напрям.
4.Оформіть “карту пам'яті”(у довільній формі: коротк.
конспект, схема, тези) на тему “ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧИЙ КОЛАЖ” (у зош.)!!!
5.Обов'язково заповніть табл. з конспекту “Літ.-мист.
напрями і пред ставники”(4 колонки: напрям, особливості, представники, метод)!!!
6.УСНО викон. тест. завд.(закріплення м-лу).
|
Опрацювати с.218-220 підручника, законспектувати,
дати письмово відповіді на запитання с.220
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий